Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!
Je bent niet ingelogd.
Ik ben een liefhebben van het shuffelen. Je weet nauwelijks wat er komt en je krijgt steeds wat anders te horen. Nou shuffle ik zo al een paar jaartjes en ik heb een Nano van 8GB waar dus net geen 1000 nummers van 250 Kbps op kunnen. Ruim voldoende om genoeg diversiteit te hebben, maar te weinig voor mijn verzameling. Het shuffle-programma in de iPod geeft een stuk of 8 verschillende geshuffelde afspeellijsten, heb ik gemerkt. Op zich wel wat beperkt, maar i kan er mee leven. Ik mis echter een functie in de software van de iPod. Je zou je "onder-handen" shuffle geheel moeten kunnen afluisteren. Als ik nu de iPod opnieuw aan zet, krijg in standaard weer 1 van die 8 afspeellijsten voorgeschoteld en ik kom dus bij geen een daarvan ooit aan een eind. Dat betekent dat een deel van de nummers niet of nauwelijks beluisterd wordt. Apple moet dus maar eens snel met deze uitbreiding van de functionaliteit komen. Als ik een grotere iPod ga aanschaffen, zou het aantal nummers dat nooit aan bod komt, nog groter worden.... Wat zijn jullie ervaringen?
Ik weet nooit wat ik afspeel, tenzij ik het nummer / de artiest ken. Ik heb een iPod Shuffle, eerste generatie, en als ik die gebruik dan is het voor mij steeds weer een verrassing wat er op staat. Volgens mij is de muziek bijna vastgerot op de chip ;-)
Als je meerdere afspeellijsten hebt is het inderdaad lastig om lekker te shuffelen en te weten wat er gespeeld is.
Een grote bibliotheek in je broekzak is altijd leuk, maar weten waar je naar luistert is ook best handig. Doe mij maar een kleine bibliotheek.
Ik weet wel wat ik afspeel. En als ik het precies wil weten kan ik op het scherm kijken.
Aangestuurd door PunBB and PunPortal - © 2007–2009 Mac4Dummies.nl