Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!
Je bent niet ingelogd.
ik heb sins kort een mac (4 weken) mijn f370 doet na installeren via drivers van hp site of die bij de printer op cd zaten alles behalve scannen zowel helpdesk va hp als helpdesk apple kunnen dit probleem niet takkelen ik heb versie 10.6.2 snow leopard wie o wie vr dank rene de graaf
Haal de drivers van de Applesite: http://support.apple.com/kb/DL907?local … cale=nl_NL
Welkom Rene. Wel apart zo gelijk met een driverprobleem binnenvallen.
Er is toch iets meer info nodig.
Hoe is je printer verbonden met je Mac? (draadloos, netwerk of via USB)
Heb je Fotolader geprobeerd voor het importeren van afbeeldingen van de scanner? (Fotolader staat in de map Programma's)
Hmm... dat is voor mij ook een geheel nieuw programma. "Image Capture"......... Het opent niet als ik een camera aan de Mac hang. Dan opent gewoon iPhoto. Maar velen willend dat helemaal niet via iPhoto natuurlijk....
langs deze weg wil ik iedereen die geholpen heeft mijn probleem met de scanner op te lossen bedanken rene de graaf
p.s.
ik ben rene 56j zeer niet ervaren met de pc en er beroeps matig ook niet maar zeer welwillend
Plezier zal je grote drijfveer zijn. Gelukkig hebben we daar allemaal nog "last" van hoor Rene! Heb je vragen, kun je hier altijd terecht. Beter wat meer vragen en plezier beleven dan gefrustreerd raken. Niemand kan alles weten, maar samen weten we veel.
Is het probleem nu opgelost? Zo ja: wat was de oplossing om de scanner aan de praat te krijgen?
Aangestuurd door PunBB and PunPortal - © 2007–2009 Mac4Dummies.nl