Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!
Je bent niet ingelogd.
Hallo een vraagje.....
Hoe komt het dat mijn adresboek geen namen opneemt.
Ik vink aan "voeg toe in adresboek'.....
dan kijk ik in mijn adresboek en hij heeft de persoon dan niet opgenomen?
Wie weet hoe dat komt? ![]()
Je moet dan nog een stapje verder gaan. Als je op het plusje klikt krijg je een veld om in te vullen. Het enige wat je hoeft te doen om het te laten toevoegen is weer op een andere naam te klikken in het linker rijtje. Ik controleer het nog even voor de zekerheid.
Ja dat klopt dus.
![]()
Maar begrijp ik het dan goed dat ik het hele mailadres (en naam) dan zelf moet gaan invullen?
Kan deze supersonische iMac dat zelf niet? ![]()
![]()
![]()
Volgens deze dummie moet dat toch automatisch kunnen? ![]()
Dan moet je je vraag wel wat duidelijker stellen mevrouw... ![]()
Je bedoelt dus dat je vanuit Mail gegevens direct naar je adresboek wilt exporteren? Denk jij nou echt dat Adresboek uit een mailadres de gegevens kan halen om ook de naam en het tel. nummer in te vullen?
![]()
![]()
![]()
Nee hoor dat denk ik niet....op op zijn minst wel het mailadres.... denk ik? ![]()
![]()
Volgens mij deed hij dat wel....... voordat hij in reparatie ging.... en nu ineens niet meer?
Ik heb al in allerlei instellingen gezocht... maar kan niet vinden.
Het mailadres dat bovenaan de mail staat klik ik aan ... met mijn rechter muis knop het geeft dan aan
'voeg toe aan adresboek' maar helaas het adres staat/komt dan niet in mij adresboek ![]()
Nee, hij doet dat als iemand jou heeft gemaild en er een V-card aan heeft gehangen. Als je daar op klikt kun je de gegevens rechtstreeks opnemen in je adresboek.
Nog even een update. Voor die actie (alleen een maildres en naam opnemen in je adresboek, moet je niet je linker-muisknop gebruiken, maar gewoon erop klikken en de optie kiezen. Dat werkt wel.
Ik denk ik het niet duidelijk genoeg omschrijf........(och och ik dummie)
Bovenaan de mail staat bijvoorbeeld.
Van:.......
daarachter staat een mailadres.......
als je dat aan klikt zou je het automatisch in je adresboek moeten kunnen krijgen, .......
als je tenminste aangeeft/klikt en met je rechter muisknop daarop klikt "toevoegen aan adresboek" .... dan brengt hij dat mailadres niet in mijn adresboek.......
![]()
![]()
![]()
dat is nu juist het probleem....bij mij transporteert hij dat adres niet ![]()
![]()
![]()
Aangestuurd door PunBB and PunPortal - © 2007–2009 Mac4Dummies.nl