Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!

Je bent niet ingelogd.

• #1 21-06-2010 21:05

Sypie
    24/7 MacGek

iOS 4 is rijp om verspreid te worden.

Zo, en daar is dan ineens iOS 4, wat staat voor iPhone Operating System 4. Het was al aangekondigd een paar weken geleden, samen met de nieuwe iPhone, de iPhone 4.

In het nieuwe iOS zitten weer veel nieuwe mogelijkheden die met hetzelfde apparaat ineens beschikbaar worden gemaakt. De oudere iPhone 2G zal hier niet zoveel van kunnen profiteren als de nieuwere iPhone 3G en 3Gs. Veel functies zijn juist gericht op "multi-tasken", oftewel meer doen in dezelfde tijd met hetzelfde apparaat.

Ik ben zeer benieuwd naar wat het mij gaat brengen. De download van 292,1MB is nu aan de gang en gaat niet zo bijzonder snel. Als het proces straks klaar is zal ik enkele wijzigingen naar boven halen die mij opvallen. Ik heb de keynote niet heel erg goed bekeken dus ik weet de helft van de nieuwe mogelijkheden niet. Leuke verrassing dus.

Heb jij je iPhone al bijgewerkt naar iOS4? Laat dan weten hoe het tot nu toe bevalt.

http://punbb.org/docs/screens/punbb_logo.png

#2 24-06-2010 16:37

Justhan
    Dummie

Re: iOS 4 is rijp om verspreid te worden.

Wel, inmiddels is dat gebeurd. Ik heb hier een 3G via Vodafone.
    Bij het updaten bleek dat de optie 'instellingen', 'algemeen' crashte. Dus, op advies, een herstelsessie gedaan, eerst met terugzetten van de backup van alle programma's, muziek, enz. Ook dit gaf hetzelfde probleem, dus toen maar herstel zonder de backup terug te zetten. Nu is het voor programma's en muziek niet zo'n probleem, duurt alleen even voordat je alles wat je graag wilt hebben weer terug hebt gezet. Voordeel: alles wat je al heel lang niet hebt gebruikt of geluisterd, zet je niet meer terug.
    Nadeel: ook alle sms-berichten zijn nu weg.
    Anderzijds, misschien is het gewoon goed om het verleden echt achter je te laten.smile

Verder draait de 3G als een zonnetje, dus geen blijvende klachten tot nu toe. Helemaal top vind ik de mogelijkheid om programma's bij elkaar te zetten in een mapje. cool

Laatst bewerkt door Justhan (27-06-2010 07:54)

Bulletin Board voettekst

Aangestuurd door PunBB and PunPortal - © 2007–2009 Mac4Dummies.nl