Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!
Je bent niet ingelogd.
bij het opruimen heb ik een van mijn eerste PDA's gevonden, nl VISOR van Handsprings....lag zeker 10 jaar in de schuif (lade voor de hollanders). Met weinig hoop er batterijen ingestoken, en hop, het ding werkte als voorheen......alleen is het zo hopeloos verouderd......
Dat geeft niks. Als je alles weer eens bekijkt, sta je versteld van alles wat je er nog mee kan. Ik gebruik hier ook nog steeds mijn 30 jaar oude calculator. Eens kijken of ik een plaatje kan vinden... ![]()
Programmeerbaar met max. 999 stappen, 10 geheeugens naast het "+"-geheugen en heel fijne toetsenbediening.
Ik zag daarnet dat er meer zijn die hem nog gebruiken. Ik heb hem overigens al 34 jaar.
Hé, die ken ik nog. Die heb ik op de middelbare school gebruikt. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij nog wel ergens in het huis van mijn moeder liggen, maar waar?
Zou Steve de MAC daarom die naam hebben gegeven?
Memory
All
Clear
Ik heb ook nog zoiets een soort van super calculator voor alle soorten wiskundige berekeningen. Een soort zak computer met 1.4 k geheugen Programmeerbaar in Basic. Zeker al 35 jaar oud.
Ooit eens uit de overslagkraan in de haven gevallen samen met een doos luxe aanstekers en een handboek met 250 voorbeelden van programmeerbare berekeningen .
Toch zonde om weg te doen.
Als je dat vergelijk met de I-pad dan is die eigenlijk niet zo bijzonder gezien de ontwikkeling gewoon verbetering na verbetering en aanpssing naar de tijd van nu van dat oude spul.
Ik vraag me wel eens af waar houdt dat op. Er zijn nu ook al pols mobieltjes met viasafoon er op,
(kan je zien met wie je telefoneert.) Internet er op en heb je direct toegang naar je rekening voor betalingen etc.etc. Komt er eindelijk een einde aan die pasjes cultus. Geen portemonee meer nodig.
Best wel makkelijk .
Aangestuurd door PunBB and PunPortal - © 2007–2009 Mac4Dummies.nl