Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!
Je bent niet ingelogd.
Als ik alles overweeg ga ik toch maar uitkijken naar een Mac Mini intel, Ik heb tenslotte een mooi flatscreen een Samsung 22".
Kunm je van die mini's intel de processor upgraden naar snellere Bijvoorbeeld een1.66 GHZ naar 2 of hoger ?? en moet je dan het geheugen veranderen ?
Nee.... als je eenmaal langer aan de Mac zit neem je in mijn optiek geen Mini meer. Of het zou als servertje moeten zijn. Denk aan grafische en geheugen beperkingen.
Grafische en geheugen beperkingen betekend dat geen grafische kaart en beperkte geheugenruimte
Verdiep je eens Jaco. Zie de spec's van alle Mini's in Mactracker.
De grafische chip zit lekker op het logic board gebakken en het geheugen uitbreiden is ook beperkt. Als je een echte "knutselmachine" wilt hebben dan zul je aan de PowerMac moeten, of een Mac Pro maar die is nog relatief nieuw en dus prijzig.
Er staan nog wel een zooi PoweMacs op tweedehandsMac.nl G5, 1.8GHz processor, 1,2GB RAM en SuperDrive. Slechts €160.
Als dat de allereerste versie G5 met 1.8 GHz is moet je die niet nemen. Dat was een slechte serie. De serie die erna kwam is wel goed.
ik denk toch echt over een mac intel Ik moet wel omdat ik dan Windhoos ikspee kan gebruiken om online te gamen. Die games die ik graag doe zijn er niet voor de mac. De nieuwste online games willen ook niet op mijn PC omdat dat ook geen dual core is. 3ghz te traag
Aangestuurd door PunBB and PunPortal - © 2007–2009 Mac4Dummies.nl