Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!
Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1 2
Helaas, Sypie heeft gelijk, er is geen communicatie aanwezig tussen iMac en iPhone...De iPhone maakt geen verbinding, ondanks het feit dat de iMac verteld dat het in orde is...Ga toch eens proberen of er niks mogelijk is via het Dock
Mijn huidige mobiele Z530i van SE is bijna versleten. Maar als ik dit zo lees valt de iPhone dus al af als vervanger..... Ik wil hem gewoon als modem kunnen gebruiken.
Euhh, dit is waarschijnlijk de foute topic, maar ik vind de iPhone een prachtig toestel. Enkel ergonomisch is het voor mij (als ontwerper) een miskleun...Ergonomisch ligt het niet in de hand, en lang telefoneren geeft je soms kramp in de handen. Maar, omdat mijn ogen slechter aan het worden zijn, is het een verademing om op de grote toetsen te duwen, en de boodschappen zijn makkelijker te lezen...
Ja dat snap ik wel, maar eerste voorwaarde voor mij is dat ik het als modem kan gebruiken, zoals ik nu ook doe.
Tethering, zoals men dat noemt, is nu nog niet toegestaan. Straks als de iPad komt dan zal dat vast wel komen.
Ik weet het.... waarschijnlijk zullen de tel. maatschappijen wel technische hulpmiddelen gaan zoeken om het te voorkomen. Dan nog maar met een ouder toestel.... ![]()
Pagina's: 1 2
Aangestuurd door PunBB and PunPortal - © 2007–2009 Mac4Dummies.nl