Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!
Je bent niet ingelogd.
Ik werk nu weer heel intensief met deze Cube G4. Via MobilMe heb ik de Cube synchroon lopen met het MacBook, dus op beide dezelfde bookmarks en mail. Alleen loopt de Cube nog op 10.4 Ook dat is geen straf, want ik maak regelmatig gebruik van Sherlock voor een vertaling. Nu valt me echt op dat het geheugen- en cachebeheer op de G4 veel beter geregeld is dan op het MacBook. Opmerkelijk is ook dat Safari op de G4 standaard met 50 MB cache wordt ingesteld en op het MacBook maar met 1 MB. Ik heb de laatste nu ook op 50 MB gezet en eens kijken of dat soepeler loopt of invloed heeft.
Zou Apple naar me geluisterd hebben op deze nieuwe trackpad te maken? Dit is ideaal voor gehandicapte mensen......
Als je bij station Zuid de snelweg bekijkt, lijkt het wel of er maar één fabriek is in Europa die bestelauto's maakt, en ze vervolgens van verschillende namen voorziet.
Ach, dat geldt niet alleen voor bestelauto's Roberta. Als je goed naar de personenauto's kijkt, zie je hetzelfde verschijnsel. Alleen daarvan hebben ze meerdere soorten. Maar richt je maar eens op bijv. een bepaald type kleine auto, dan zul je zien dat je een aantal merken tegenkomt die er min of meer hetzelfde uitzien. Het lijkt er dan ook op of er een basismodel is die je kunt kopen van alle merken en dan kun je hem daarna enigszins naar eigen smaak aanpassen ![]()
Pas op voor "uitlokmarrokanen". Dit zijn gozers die bij bushalte's, roltrappen of openbare voetpaden irritant in de weg staan. Loop je per ongeluk tegen ze aan, dan doen ze er alles aan om een ruzie uit te lokken. NEGEER ZE !!!
Jij hebt toch lange nagels en smijtserviezen.... ![]()
Roberta schreef:
Pas op voor "uitlokmarrokanen". Dit zijn gozers die bij bushalte's, roltrappen of openbare voetpaden irritant in de weg staan. Loop je per ongeluk tegen ze aan, dan doen ze er alles aan om een ruzie uit te lokken. NEGEER ZE !!!
Dat maken we hier dagelijks mee.....
Twee leuke dingen gezien vanavond.
- er liep iemand hond en schaap uit te laten. Beiden aan de lijn. Schaap was makker dan de hond.
- Op 1 KM van huis een prachtig hert gezien. De herten hebben nu een prachtige kastanje-rode kleur. Bleef een halve minuut stokstil staan op 20 M afstand. Daarna sprong het weg......
Dat er op diverse fora en kakelsites allerlei topics en berichten worden doorgelinkt naar andere sites. Ik verzeker jullie dat dit hier niet gaat gebeuren. Iedereen moet zich hier "thuis" kunnen voelen. Als het aan mij lag schakelde ik zelfs de Google-bot hier uit. Totaal zinloos dat anderen ergens anders kunnen lezen wat hier wordt geschreven, zonder dat ze ons forum hoeven te bezoeken.
Wat vinden jullie hiervan?
Aangestuurd door PunBB and PunPortal - © 2007–2009 Mac4Dummies.nl