Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#31 17-02-2013 11:53

peterp0st
The Postman

Re: iMac sluit niet af

(Best interesant zouden we een nieuw topic van moeten maken)

Het is nog maar de vraag of 'Intego' de oorzaak van de storing was.Ik heb deze software in de AppleStore gekocht,geen absolute kwaliteitsgarantie,maar dat het corrupte bagger is lijkt me sterk.
Ik vergelijkt het een beetje met auto's,ook al gaat die niet helemaal op;Ook al is die superieur ben toch blij dat er een reservewiel in zit.
En wat vind je HIER van

#32 17-02-2013 13:13

Peter
Doorknoper

peterp0st schreef:

(Best interesant zouden we een nieuw topic van moeten maken)

Het is nog maar de vraag of 'Intego' de oorzaak van de storing was.Ik heb deze software in de AppleStore gekocht,geen absolute kwaliteitsgarantie,maar dat het corrupte bagger is lijkt me sterk.
Ik vergelijkt het een beetje met auto's,ook al gaat die niet helemaal op;Ook al is die superieur ben toch blij dat er een reservewiel in zit.
En wat vind je HIER van

OSX komt al aardig in de richting van die "wereld" in Bright. Er is geen enkel ander syseem dat zo zelfreinigend werkt en gebruiksvriendelijk te herstellen is als het toch fout gaat. Elk programma dat probeert om tegen het systeem-nibeau aan te gaan werken in OSX, kan alleen maar schade toebrengen. En ja. De boys van de Applestore verkopen graag alles, maar ze hebben helemaal niet de jarenlange gebruikerservaring als wij je hier bieden. Het gaat hen alleen om omzet en winst. Gewoon eraf gooien die rommel!

Als je absolute kwaliteitsgarantie hebt gekregen kun je het ook terug brengen en je geld terug vragen. Door allerlei programma's van derden op je Mac te laden, kunnen er gemakkelijk software-conflicten ontstaan, die tussen die programma's veroorzaakt worden. Dat heeft dus niks met OSX te maken.

Als we zover komen dat er echt virussen e.d. op komen duiken weet Apple daar zelf echt wel een goed antwoord op te geven.

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

#33 17-02-2013 13:20

michelvdb
Rondzoeker

Met alle miserie die je tegenkomt en die je verspreid over meer dan een onderwerp in Mac4Dummies strooit denk dat het hoog tijd is om grondig schoon schip te maken. Als ik jou was zette ik al mijn muziek, foto's, documenten, mails en wat ik nog nodig heb op een externe HD. Daarna zou ik de hele zwik compleet vanaf nul herinstalleren. Pas dan zou ik enkel de bewaarde data terugzetten, neen niet met Migratie-assistent want die gaat alle rommel, troep, spinnenwebben, verspreide hondendrollen en bagger mee overzetten. Tenzij Migratie-assistent selectief die precieuze data kan overbrengen. En gebruik eerst de standaard geleverde software zonder je te laten (mis)leiden door de rattenvangers van Hameln uit de softwarewereld.

Hier staat niets, dus iets

Forum footer