Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#11 01-10-2012 23:10

Peter
Doorknoper

Re: contacten kopi

Dat is al heel wat!

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

#12 02-10-2012 06:54

Sypie
24/7 MacGek

Maar dan nog: gaat de Samsung dit kunnen importeren? Volgens mij moet je de Samsung met USB aan je Mac koppelen en via KIES (software van Samsung) een en ander op je mobiel zetten. Zo moet het wel lukken om contacten over te zetten, niet via iCloud.

Via iCloud kun je wel je contacten overzetten van je Mac naar de wolken, zodat je ergens anders in kunt loggen op iCloud en alsnog bij je contacten kunt.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#13 02-10-2012 08:58

Peter
Doorknoper

Ik zag gisteren dat er een app is om met IOS 6 te synchroniseren naar Andro

#14 02-10-2012 09:08

Maya46
Vliegnimf

Welke app is dat?
Zou handig zijn voor al deze mensen zoals ik..... die nog steeds aan het sparen zijn voor een iPhone

Chi pecora si fa, il lupo mangia ...........

#15 02-10-2012 09:41

Peter
Doorknoper

iTunes --> App's --> Diensten --> Contacts Sync for Google Gmail

Mogelijk is dit niet precies wat je zoekt, maar kan het helpen.

#16 02-10-2012 16:25

peterp0st
The Postman

Sypie schreef:

Maar dan nog: gaat de Samsung dit kunnen importeren? Volgens mij moet je de Samsung met USB aan je Mac koppelen en via KIES (software van Samsung) een en ander op je mobiel zetten. Zo moet het wel lukken om contacten over te zetten, niet via iCloud.

Via iCloud kun je wel je contacten overzetten van je Mac naar de wolken, zodat je ergens anders in kunt loggen op iCloud en alsnog bij je contacten kunt.

Is allemaal niet nodig,al m'n contacten op de Samsung zijn via Google op de Mac gezet.Maar nu wil ik ze dus allemaal in iCloud zetten dat moet toch simpel kunnen?Mac en iCloud is toch van de zelfde familie,om het maar simpel te zeggen.

#17 02-10-2012 19:36

Paul Sondervan
Import Hagenaar/Hagenees

Heb je al eens aangelogd op https://www.icloud.com.
Na het invoeren van Apple ID en wachtwoord kan je in contacten zien of de gegevens erin staan.

p.s. Mijn advies is om je Apple ID zonder @me, @mac of @icloud in te voeren.
De correcte achtervoeging wordt automatisch toegevoegd.

#18 02-10-2012 20:30

michelvdb
Rondzoeker

Paul Sondervan schreef:

Heb je al eens aangelogd op https://www.icloud.com.
Na het invoeren van Apple ID en wachtwoord kan je in contacten zien of de gegevens erin staan.

p.s. Mijn advies is om je Apple ID zonder @me, @mac of @icloud in te voeren.
De correcte achtervoeging wordt automatisch toegevoegd.

Dit werkt enkel met alle Mac- iOS en Windowsbrowsers, behalve de Androidbrowsers. Omdat Apple kinderachtig alle Androidbrowsers blokkeert.

Hier staat niets, dus iets

#19 08-10-2012 12:00

peterp0st
The Postman

Het is gelukt en het gaat heel makkelijk even de synchronisatie met contacten stoppen opnieuw aan zetten en dan wordt er gevraagd of je de boel wil samen voegen....zo simpel smile

455_1349690416.png

Laatst bewerkt door peterp0st (08-10-2012 12:01)

Forum footer