Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 13-01-2013 13:20

storko
Messjeu Anz

rechten om te installeren

Beste medemaccers.
Ooit heb ik voor mijn vrouw het programma Quilt-pro gekocht en geinstalleerd. Nu krijgt zij regelmatig updates van blokken toegezonden via email. Via mijn account kan ik ze wel installeren, via de account van mijn vrouw( die ook is ingelogd met alle rechten) kan het niet.
Als ik de rechten wil veranderen en ik wil dat ook voor de ingesloten bestanden krijg ik de mededeling dat ik niet op alle ingesloten onderdelelen het recht heb om ze te veranderen.
Ik kan de rechten aan 2 personen toekennen.
1 MacMini (ben ik)
3 Marianne
Ik wil nu dat Marianne het recht krijgt om nieuwe blokken te installeren. Wat te doen?

Laatst bewerkt door storko (13-01-2013 13:43)

parlez-vous français monsieur

#2 13-01-2013 15:13

Sypie
24/7 MacGek

Re: rechten om te installeren

Is Marianne haar account een beheerdersaccount?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#3 13-01-2013 15:47

storko
Messjeu Anz

Sypie schreef:

Is Marianne haar account een beheerdersaccount?

ja

#4 15-01-2013 19:28

storko
Messjeu Anz

even omhoog schoppen, vraag onbeantwoord.

#5 15-01-2013 20:08

Peter
Doorknoper

Dat kan wel eens door elkaar gaan lopen met die accounts. Kennelijk is er dan een hoofdbeheerder of zo en niet twee hoofdbeheerders.....

Kun je jouw data niet verwijderen en je account weggooien, zodat Marianne de enige beheerder is???

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

#6 16-01-2013 22:19

storko
Messjeu Anz

Peter schreef:

Dat kan wel eens door elkaar gaan lopen met die accounts. Kennelijk is er dan een hoofdbeheerder of zo en niet twee hoofdbeheerders.....

Kun je jouw data niet verwijderen en je account weggooien, zodat Marianne de enige beheerder is???

gedaan en opgelost.

Forum footer