Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#41 06-02-2013 11:18

Peter
Doorknoper

Re: OSX installeren op een iMac Intel voor Jaco

Je bedoelt dat je een DVDR-master hebt gemaakt? De schrijfstructuur voor een CDR is anders als voor een DVDR.

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

#42 08-02-2013 10:26

jaconed67
oud en stout

Ik heb de osx installer nog steeds op een 8 gb sticky  Ik heb daarnee de iMac geinstalleerd
Kan ik die nu rechtstreeks op een DVD DL branden en heb ik dan een instal dvd

Ik heb hierover en over schijfhulp gebruiken nog veel vragen  Peter als ik ik wat scherm afdrukken
en mijn vragen verzamel en ik die mailkun je me dan aangeven wat ik wel en niet en hoe ik
het doen moet. Het lukt me ondanks alle aanwijzingen nog steeds niet

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#43 12-02-2013 09:59

jaconed67
oud en stout

Hallo is daar iemand ??? voor een antwoord ??   Sypie  ?? Peter ??

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#44 12-02-2013 11:05

Peter
Doorknoper

Maar Jaco. Als ik het zo lees moet je dus niet de dmg die op dat sticky staat in een andere dmg slepen om te branden. Zoals ik al schreef moet je via schijfhulp programma een nieuwe "master" dmg aanmaken en daar de inhoud van die andere in slepen. Het kan best zijn dat het daarom steeds niet lukte.

#45 12-02-2013 17:41

jaconed67
oud en stout

Op dat sticky staat de installer waarvan ik de iMac heb geinstalleerd Kan ik dat sticky niet gewoon op een dlletje branden ?
Als ik hem er instop en rechts klik zie ik een rits keuzes en daar staat ook branden bij Kan ik dat niet gewoon gewbruiken
en wordt dan niet een copie van het sticky gebrand die opstartbaar is ??

#46 12-02-2013 18:48

Peter
Doorknoper

Ik schrijf expres dat je op moet passen dat je daarmee niet een dmg in een dmg gaat branden. Er zijn wel simpeler redenen waarom iets soms niet lukt. Je weet het vast nog wel. - x - = ook +

Forum footer