Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 20-03-2013 16:14

peterp0st
The Postman

[Opgelost] menubalk opties

Is het mogelijk om de datum permanent zichtbaar te houden in de menubalk? Nu kan ik het alleen zien als ik in de menu balk klik.

#2 20-03-2013 18:58

Peter
Doorknoper

Re: [Opgelost] menubalk opties

Gewoon simpel aanklikken in het systeem-voorkeur "Datum en Tijd".

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

#3 20-03-2013 19:03

peterp0st
The Postman

Dat heb ik gedaan maar je ziet dan alleen de dag en de tijd

#4 20-03-2013 19:09

Sypie
24/7 MacGek

Systeemvoorkeuren -> Datum en Tijd -> Klok -> Datumopties: Toon de Datum aanvinken?

Mocht dat niet helpen dan kun je in Systeemvoorkeuren -> Taal en Tekst -> Notatie eens kijken of je daar misschien iets hebt aangepast aan de korte en lange tijd/datumweergave.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 20-03-2013 19:18

peterp0st
The Postman

Bedankt,ik heb er weer eens totaal overheen gekeken(ik zal het nooit leren sad )

#6 20-03-2013 20:17

Peter
Doorknoper

Anders zijn wij er nog.....

ps Ik probeer antwoorden te geven om mensen/Maccers ook nog zelf even te laten kijken en nadenken. Ik vind het zelf namelijk verkeerd om alles helemaal voorgekauwd aan te reiken. Net als op school, worden opgaven ook samengesteld en afgestemd op het niveau waarop de leerling is en niet op eentje die pas moet beginnen.

#7 20-03-2013 20:22

peterp0st
The Postman

Das een goed streven maar in mijn geval vrees ik 'parels voor de zwijnen' smile

#8 20-03-2013 20:28

Peter
Doorknoper

Nee hoor. Je kunt ook eens terugkijken hoeveel je nu al wel geleerd hebt sinds je met die iMac bent begonnen. Ik ben zelf een erg lui ingesteld persoon en ik heb soms niet eens zin om in de prefs te gaan kijken hoe ik dit of dat moet gaan instellen. Ik wil er gewoon mee werken.....

#9 20-03-2013 20:53

peterp0st
The Postman

Ja daar herken ik me wel een beetje in(ik overigens bezig,op oa jou advies,de hele 'boel' te wissen en herinstalleren)

#10 20-03-2013 22:06

Sypie
24/7 MacGek

Ook weer opgelost?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Forum footer