Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 25-03-2013 18:38

meisjevanvermeer
Gast

update Adobe flash player na update van Safari kort geleden

Hallo,
Dagelijks kijk ik even op jullie site of ik nog iets kan leren, maar vaak gaat het mijn petje te boven. Daarom weer een vraag !
Bij de laatste door Apple aangeboden software update voor mijn iMac met Snow Leopard erop draaiende, kreeg ik een update voor Safari en daarna direkt een schermpje van Apple of ik niet Adobe flash player hoognodig moest updaten.
Ik heb dat niet gedaan, omdat ik me meende te herinneren dat er iets mis mee was, een lek in dat programma.
Wat is jullie mening?
Toch gewoon doen? Is het nu wel veilig?
En ga gezellig met elkaar door jullie levensverhalen te vertellen, want daar lijkt het soms op...

#2 25-03-2013 19:07

Peter
Doorknoper

Re: update Adobe flash player na update van Safari kort geleden

Hoi Meisjevanvermeer..... Ja wij zijn hier gezellig.....

Flash is niet persé nodig als je geen uitzending gemist kijkt of zo. Op UTbe worden de filmpjes ook weer in html5 aangeboden. Er zijn echter ook nog steeds flash-geschreven sites zoals deze: www.pocas.pt

Zonder falsh kun je die prachtige site niet bekijken. (Ik ook niet) wink

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

#3 25-03-2013 19:26

Sypie
24/7 MacGek

Júist omdat Flash lek is moet je nieuwe updates installeren wanneer je Mac daar over begint. Door de nieuwste updates te installeren heb je kans dat de betreffende lekken gedicht zijn waardoor jouw Mac niet meer vatbaar is voor kwaadwillenden. Daar waar mogelijk de laatste updates installeren, je Mac wordt er meestal niet minder van.

Over de levensverhalen: er zijn hier een paar mensen die het heerlijk vinden om alles wat ze op hun hart hebben hier neer te zetten. Zo lang het past in de betreffende afdelingen van het forum is er geen enkel probleem. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je daardoor geen vragen durft te stellen.

Stel je vraag, ook al heb je het idee dat het een simpele vraag is. We helpen iedereen graag op weg.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#4 25-03-2013 20:20

meisjevanvermeer
Gast

wat een snelheid in de reakties.... Dank !
Wat jullie betreft gewoon update binnenhalen. Doe ik ! Wat mijn info over een lek betreft was het dus gewoon de klok en de klepel, dat verhaal...
Enne... ik vind die huis- tuin-en-keuken opmerkingen van jullie best leuk om te zien, en voel me daardoor niet gehinderd om een vraag te stellen, hoor..
Tot de volgende keer......

#5 25-03-2013 21:53

Peter
Doorknoper

krab krab......... wink

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

Forum footer